Likwidujmy linie rzadkie, promujmy linie częste?

Co sądzicie o pomyśle likwidacji linii o małej częstotliwości np. 16 i 19, a środki w ten sposób zaoszczędzone przekazać na linie np. 160 i 28 czy 151 i 6.

Czy możemy polegać na liniach takich jak 16 i 19, które jeżdżą naprawdę rzadko?

Czy nie lepiej zagwarantować bardzo częste jazdy innych linii i pewność dojazdu w każdej godzinie z maksymalnie jedną przesiadką?

Inspiracją do takiego pytania jest artykuł autobusach w Huston, tamtejsze przedsiębiorstwo transportowe odnotowało wzrost liczby pasażerów przez uczynienie linii częstych jeszcze częstszymi.

http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/houston-mniej-linii-wiecej-pasazerow-jak-to-mozliwe-51226.html

Advertisements

About Szymon Qavtan Furmaniak

Szymon Furmaniak - społecznik z Dziesiątej. Bibliotekarz, rowerzysta, gracz rowerowego polo.
This entry was posted in Komunikacja miejska and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s