Ankieta – badanie satysfakcji pasażerów

Szanowni Pasażerowie,

Zachęcamy do udziału w sondzie na temat jakości świadczonych usług w komunikacji miejskiej. Poniższe badanie ma pomóc określić poziom zadowolenia i satysfakcji klienta.

Link do ankiety

Dziękujemy za udział w badaniu.

Źródło: http://www.mpk.lublin.pl/?id_site=1&id=1152

Advertisements

About Szymon Qavtan Furmaniak

Szymon Furmaniak - społecznik z Dziesiątej. Bibliotekarz, rowerzysta, gracz rowerowego polo.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s